تلفن:26119466-22810151

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

باشگاه مشتریان          لیست علاقمندی ها

سینی زیر TJM پرادو 120-TJM UVP PRADO 120-077SBFUG88L

تماس بگیرید

برخورد انواع سنگ و کلوخ و یا گیرکردن شاخه ها و ریشه ها در مسیرهای جنگلی در میان اجزا موتور می تواند آسیب های جدی به آن وارد کند.

سینی های زیر TJM که برای هر خودرو به صورت خاص طراحی شده اند، از آسیب به این بخش های آسیب پذیر مانند اجزا سیستم فرمان خودرو، کارتل روغن گیربکس و دنده کمک جلوگیری می کنند.

شناسه محصول: 077SBFUG88L-2 دسته: , برچسب: , , , ,
لوگوی تی جی ام

این محصول را به اشتراک بگذارید

سینی زیر TJM پرادو 120-TJM UVP PRADO 120-077SBFUG88L

یکی از آسیب پذیرترین بخش های خودروهای دو دیفرانسیل در هنگام سفرهای خارج جاده ای بخش های زیرین آن است.

برخورد انواع سنگ و کلوخ و یا گیرکردن شاخه ها و ریشه ها در مسیرهای جنگلی در میان اجزا موتور می تواند آسیب های جدی به آن وارد کند.

سینی های TJM که برای هر خودرو به صورت خاص طراحی شده اند، از آسیب به این بخش های آسیب پذیر مانند اجزا سیستم فرمان خودرو، کارتل روغن، گیربکس و دنده کمک جلوگیری می کنند.

از مشخصات بارز این سینی های TJM می توان به این نکات اشاره کرد:‌‌ ‌

  • ورق استیل با ضخامت 3 میلیمتری، برش کاری شده با لیزر.‌
  • روکش شده با رنگ الکترواستاتیک.‌
  • ‌ ‌نصب با پیچ های محافظت شده و قابل باز شدن به آسانی جهت انجام سرویس های موتور.

درباره برند TJM

برند TJMدر سال ۱۹۷۳ توسط سه نفر از علاقمندان آفرود به نام های Lloyd Taylor، Cliff Jones، steve Mollenhauer تاسیس شد و نام آن نیز برگرفته از حرف اول اسم فامیل این سه نفر است.

تی جی ام به مدت چهل سال است که طراح و سازنده تجهیزات آفرود در استرالیاست. محصولات TJM  با مفاومت و کیفیت بسیار بالا ساخته می شوند و سری محصولات کاملی مانند انواع سپر جلو، سپر عقب، کیت تعلیق، اسنورکل و سایر تجهیرات داخل و خارج خودرو را ارایه می کند.

ARBTEHRAN نماینده انحصاری و رسمی TJM استرالیا در ایران است و تمام محصولات این کمپانی را همزمان با جهان در ایران عرضه می نماید و تمام محصولات دارای گارانتی شرکت اصلی می باشند.

×

گفتگو از طریق واتس اپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟