تلفن:26119466-22810151

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

باشگاه مشتریان          لیست علاقمندی ها

سپر جلو TJM هایلوکس روو-TJM OUTBACK BULL BAR HILUX REVO-070SB13N87D

تماس بگیرید

سپر جلو به منظور افزایش ضریب امنیت در برخوردها، امکان نصب تجهیزات نجات و پروژکتور، بهبود زاویه ورود و خروج در شیب ها بر روی خودروهای آفرودی نصب می گردد. این سپرها با دارا بودن پایه های نصب مهندسی شده با ایربگ خودرو سازگار و بدون احتیاج به سوراخکاری و یا جوشکاری به صورت کیت نصب می شوند. با توجه به اینکه برای هر مدل خودرویی سپر خاص آن خودرو طراحی شده، نصب این سپرها زیبایی خودرو را نیز دوچندان کرده و ظاهری خشن به خودروی شما می بخشد. سپرهای TJM به صورت کیت کامل عرضه می شوند و همراه با پروژکتور و سایر ادوات می باشند.

شناسه محصول: 070SB13N87D دسته: , برچسب: , , , , ,
لوگوی تی جی ام

این محصول را به اشتراک بگذارید

سپر جلو TJM هایلوکس روو-TJM OUTBACK BULL BAR HILUX REVO-070SB13N87D

سپرهای آفرودی از تجهیزاتی هستند که به منظور محافظت و زیبایی خودروهای آفرودی بر روی آنها نصب می شوند.

سپرهای برند TJM دارای پایه طراحی شده به منظور به حداقل رساندن آسیب در هنگام برخوردها می باشند. این سپرها به صورت کیت نصب می باشند و بدون احتیاج به سوراخکاری با جوشکاری قابل نصب هستند. سپرهای برند TJM به صورت کیت کامل هستند و همراه سپر پروژکتور و سایر ادوات نیز موجود می باشد.

این سپرها در مسیرهای آفرودی با افزایش زاویه ورودی و خروجی احتمال گیر کردن بخش جلو وعقب خودرو را کمتر می کنند. از مزایای دیگر سپرهای TJM می توان به سازگاری آنها با ایربگ انواع خودروها، قابلیت نصب تجهیزات نجات مانند وینچ، جک های لیفت و انواع تسمه های بکسل و قابلیت نصب پروژکتورهای آفرودی اشاره کرد.

تمامی سپرهای TJM از فولاد ضدزنگ ساخته شده اند و با پوشش رنگ پودری چند لایه محافظت شده اند.

این سپر از جنس مناسب هایلوکس روو مدل 2015 تا 2018 است و با طراحی خاص گارد جلو منتناسب با چراغ های جلو هایلوکس روو زیبایی خاصی به خودرو شما می بخشد.

برند TJMدر سال 1973 توسط سه نفر از علاقمندان آفرود به نام های Lloyd Taylor، Cliff Jones، steve Mollenhauer تاسیس شد و نام آن نیز برگرفته از حرف اول اسم فامیل این سه نفر است.

تی جی ام به مدت چهل سال است که طراح و سازنده تجهیزات آفرود در استرالیاست. محصولات TJM  با مفاومت و کیفیت بسیار بالا ساخته می شوند و سری محصولات کاملی مانند انواع سپر جلو، سپر عقب، کیت تعلیق، اسنورکل و سایر تجهیرات داخل و خارج خودرو را ارایه می کند.

ARBTEHRAN نماینده انحصاری و رسمی TJM استرالیا در ایران است و تمام محصولات این کمپانی را همزمان با جهان در ایران عرضه می نماید و تمام محصولات دارای گارانتی شرکت اصلی می باشند.

×

گفتگو از طریق واتس اپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟