تلفن:26119466-22810151

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

باشگاه مشتریان          لیست علاقمندی ها

سپر جلو ARB پرادو 120-3421410-PRADO 12O BULLBAR

تماس بگیرید

سپر جلو به منظور افزایش ضریب امنیت در برخوردها، امکان نصب تجهیزات نجات و پروژکتور، بهبود زاویه ورود و خروج در شیب ها بر روی خودروهای آفرودی نصب می گردد. این سپرها با دارا بودن پایه های نصب مهندسی شده با ایربگ خودرو سازگار و بدون احتیاج به سوراخکاری و یا جوشکاری به صورت کیت نصب می شوند. با توجه به اینکه برای هر مدل خودرویی سپر خاص آن خودرو طراحی شده، نصب این سپرها زیبایی خودرو را نیز دوچندان کرده و ظاهری خشن به خودروی شما می بخشد.

این محصول را به اشتراک بگذارید

سپر جلو ARB پرادو 120-3421410-PARDO 12O BULLBAR

سپرهای آفرودی از تجهیزاتی هستند که به منظور محافظت و زیبایی خودروهای آفرودی بر روی آنها نصب می شوند.

سپرهای برند ARB با داشتن پایه مهندسی شده برای جذب ضربه باعث می شوند تا خودرو در هنگام برخوردهای شدید حداقل آسیب را ببیند. در مسیرهای آفرودی با افزایش زاویه ورودی و خروجی احتمال گیر کردن بخش جلو وعقب خودرو را کمتر می کنند. از مزایای دیگر سپرهای ARB می توان به سازگاری آنها با ایربگ انواع خودروها، قابلیت نصب تجهیزات نجات مانند وینچ، جک های لیفت و انواع تسمه های بکسل و قابلیت نصب پروژکتورهای آفرودی اشاره کرد.

تمامی سپرهای آفرودی ARB از آلیاژ فولاد ضدزنگ ساخته شده اند و با پوشش رنگ پودری چند لایه محافظت شده اند.

این سپر مناسب پرادو سری 120 می باشد.

درباره برند ARB

پیدایش برند ARB به سال 1975 باز می گردد وقتی که موسس آن آنتونی براون تحت تاثیر سفر آفرودی خود به اعماق شمالی ترین نقاط  استرالیا قرار گرفت.

در آن دوران دو دیفرانسیل سواران متکی به تجهیزات ساخت دست خود بودند که به لحاظ طراحی و مقاومت پاسخگوی سفرهای طولانی و سخت نبود. تونی براون نیز پس از سفر طولانی خود و بازگشت به ملبورن شروع به کار در گاراژ خانوادگی خود کرد تا محصولاتی برای آفرودرها تولید کند و این دقیقا چیزی بود که دو دیفرانسیل سواران در استرالیا به دنبال آن بودند.

به این ترتیب کمپانی ARB که مخفف اسم Anthony Ronal Brown است شکل گرفت و امروز به برترین نام در تجهیزات خودروهای دو دیفرانسیل و کمپینگ تبدیل شده است.

مجموعه ARBTEHRAN نیز از سال 1395 نمایندگی رسمی برند ARB در ایران بوده است و سری کامل محصولات ARB را همزمان با دنیا در ایران عرضه می کند. همچنین تمامی محصولات ARB در ایران نیز توسط ARBTEHRAN گارانتی جهانی می شوند.

×

گفتگو از طریق واتس اپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟