تلفن:26119466-22810151

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

باشگاه مشتریان          لیست علاقمندی ها

سینی زیر ARB هایلوکس روو-ARB UVP HILUX REVO-5414200

تماس بگیرید

برخورد انواع سنگ و کلوخ و یا گیرکردن شاخه ها و ریشه ها در مسیرهای جنگلی در میان اجزا موتور می تواند آسیب های جدی به آن وارد کند.

سینی های زیر که برای هر خودرو به صورت خاص طراحی شده اند، از آسیب به این بخش های آسیب پذیر مانند اجزا سیستم فرمان خودرو، کارتل روغن گیربکس و دنده کمک جلوگیری می کنند.

شناسه محصول: 5414200 دسته: , برچسب: , , , ,

این محصول را به اشتراک بگذارید

سینی زیر ARB هایلوکس روو-ARB UVP HILUX REVO-5414200

یکی از آسیب پذیرترین بخش های خودروهای دو دیفرانسیل در هنگام سفرهای خارج جاده ای بخش های زیرین آن است.

برخورد انواع سنگ و کلوخ و یا گیرکردن شاخه ها و ریشه ها در مسیرهای جنگلی در میان اجزا موتور می تواند آسیب های جدی به آن وارد کند.

سینی های ARB که برای هر خودرو به صورت خاص طراحی شده اند، از آسیب به این بخش های آسیب پذیر مانند اجزا سیستم فرمان خودرو، کارتل روغن، گیربکس و دنده کمک جلوگیری می کنند.

از مشخصات بارز این سینی های ARB می توان به این نکات اشاره کرد:‌‌ ‌

  • ورق استیل با ضخامت 3 میلیمتری، برش کاری شده با لیزر و دارای خم های پرس شده که نسبت مقاومت به وزن بیشتری را در مقایسه با استیل خم شده معمولی داراست.‌
  • روکش شده با لایه زینک و دارای پوشش نهایی رنگ نقره ای بافت دار.‌
  • ‌ ‌نصب با پیچ های محافظت شده و قابل باز شدن به آسانی جهت انجام سرویس های موتور.

درباره برند ARB

پیدایش برند ARB به سال 1975 باز می گردد وقتی که موسس آن آنتونی براون تحت تاثیر سفر آفرودی خود به اعماق شمالی ترین نقاط  استرالیا قرار گرفت.

در آن دوران دو دیفرانسیل سواران متکی به تجهیزات ساخت دست خود بودند که به لحاظ طراحی و مقاومت پاسخگوی سفرهای طولانی و سخت نبود. تونی براون نیز پس از سفر طولانی خود و بازگشت به ملبورن شروع به کار در گاراژ خانوادگی خود کرد تا محصولاتی برای آفرودرها تولید کند و این دقیقا چیزی بود که دو دیفرانسیل سواران در استرالیا به دنبال آن بودند.

به این ترتیب کمپانی ARB که اسم آن مخفف اسم Anthony Ronald Brown است شکل گرفت. این کمپانی امروز به برترین نام در تجهیزات خودروهای دو دیفرانسیل و کمپینگ تبدیل شده است.

مجموعه ARBTEHRAN نیز از سال 1395 نمایندگی رسمی برند ARB در ایران بوده است و سری کامل محصولات ARB را همزمان با دنیا در ایران عرضه می کند. همچنین تمامی محصولات ARB در ایران نیز توسط ARBTEHRAN گارانتی جهانی می شوند.

×

گفتگو از طریق واتس اپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟