تلفن:26119466-22810151

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

باشگاه مشتریان          لیست علاقمندی ها

سپر عقب

سپر عقب TJM هایلوکس ویگو-TJM REAR STEP TOW BAR VIGO-081SB27387Z

تماس بگیرید

سپر عقب به منظور افزایش ضریب امنیت در برخوردهای عقب خودرو با زمین و همچنین امکان نصب تجهیزات نجات و بهبود زاویه خروج در شیب ها بر روی خودروهای آفرودی نصب می گردد. این سپرها به صورت کیت هستند و نیازی به سوراخکاری یا جوشکاری ندارند و دارای صفحه عاجدار آلومینیوم بر روی سپر می باشند.

شناسه محصول: 081SB27387Z دسته: , برچسب: , , , ,
لوگوی تی جی ام

این محصول را به اشتراک بگذارید

سپر عقب TJM هایلوکس ویگو-TJM REAR STEP TOW BAR VIGO-081SB27387Z

سپرهای عقب آفرودی به منظور محافظت از بخش عقب خودرو در برخورد با زمین هنگام بالا رفتن از شیب ها نصب می شوند. همچنین اضافه کردن نقاط بکسل قابل اطمینان به عقب خودرو و دارا بودن سوکت اتصال کاروان از دیگر مزایای نصب این سپرهاست.

سپرهای عقب برند TJM دارای طراحی منحصر به فرد برای هر خودرو می باشند و به منظور بهبود زاویه خروج خودرو و همچنین به حداقل رساندن آسیب در هنگام برخوردها می باشند. این سپرها به صورت کیت نصب می شوند و بدون احتیاج به سوراخکاری با جوشکاری قابل نصب هستند. سپرهای برند TJM به صورت کیت کامل هستند و همراه سپر هوک عقب و سوکت اتصال برق کاروان نیز ارایه می گردد.

این سپرها قابلیت نصب تجهیزات نجات مانند وینچ، جک های لیفت و انواع تسمه های بکسل را نیز دارا هستند.

تمامی سپرهای TJM از فولاد ضدزنگ ساخته شده اند و با پوشش رنگ پودری چند لایه محافظت شده اند.

این سپر مناسب هایلوکس ویگو مدل 2011 تا 2015 می باشد.

درباره برند TJM

برند TJMدر سال 1973 توسط سه نفر از علاقمندان آفرود به نام های Lloyd Taylor، Cliff Jones، steve Mollenhauer تاسیس شد و نام آن نیز برگرفته از حرف اول اسم فامیل این سه نفر است.

تی جی ام به مدت چهل سال است که طراح و سازنده تجهیزات آفرود در استرالیاست. محصولات TJM  با مفاومت و کیفیت بسیار بالا ساخته می شوند و سری محصولات کاملی مانند انواع سپر جلو، سپر عقب، کیت تعلیق، اسنورکل و سایر تجهیرات داخل و خارج خودرو را ارایه می کند.

ARBTEHRAN نماینده انحصاری و رسمی TJM استرالیا در ایران است و تمام محصولات این کمپانی را همزمان با جهان در ایران عرضه می نماید و تمام محصولات دارای گارانتی شرکت اصلی می باشند.

×

گفتگو از طریق واتس اپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟