تلفن:26119466-22810151

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

باشگاه مشتریان          لیست علاقمندی ها

سپر عقب ARB لندکروزر 200-ARB REAR BAR LC200-5615010

تماس بگیرید

سپر عقب به منظور افزایش ضریب امنیت در برخوردهای عقب خودرو با زمین و همچنین امکان نصب تجهیزات نجات و بهبود زاویه خروج در شیب ها بر روی خودروهای آفرودی نصب می گردد. این سپر به صورت خاص با امکانات ویژه برای لندکروزر سری 200 طراحی شده اند و قابلیت نصب زاپاس بند و گالن بند را نیز دارا هستند.

شناسه محصول: 5615010 دسته: , برچسب: , , , , ,

این محصول را به اشتراک بگذارید

سپر عقب ARB لندکروزر 200-ARB REAR BAR LC200-5615010

سپرهای عقب آفرودی به منظور محافظت از بخش عقب خودرو در برخورد با زمین هنگام بالا رفتن از شیب ها نصب می شوند. این سپر علاوه به محافظت قابلیت نصب زاپاس بند و یا گالن بند را نیز داراست.

سپرهای عقب برند ARB دارای طراحی منحصر به فرد برای هر خودرو می باشند و به منظور بهبود زاویه خروج خودرو و همچنین به حداقل رساندن آسیب در هنگام برخوردها می باشند. این سپرها به صورت کیت نصب می شوند و بدون احتیاج به سوراخکاری با جوشکاری قابل نصب هستند. سپرهای برند ARB  به صورت کیت کامل هستند و همراه سپر هوک عقب نیز ارایه می گردد. در این نوع سپر مخصوص لندکروزر های سری 200 قابلیت نصب دو عدد زاپاس بند یا دو عدد گالن و یا یک گالن و یک زاپاس بند وجود دارد. این سپر دارای چراغ های ترمز و راهنما است. 

زاپاس بند و گالن بند به صورت جداگانه به فروش می رسد و می توان سپر ها را با کاور جایگزین و بدون این محصولات نیز استفاده کرد.

این سپرها مانند سایر سپرهای عقب آفرودی ARB قابلیت نصب تجهیزات نجات مانند جک های لیفت و انواع تسمه های بکسل را نیز دارا هستند.

تمامی سپرهای ARB از فولاد ضدزنگ ساخته شده اند و با پوشش رنگ پودری چند لایه محافظت شده اند.

درباره برند ARB

پیدایش برند ARB به سال 1975 باز می گردد وقتی که موسس آن آنتونی براون تحت تاثیر سفر آفرودی خود به اعماق شمالی ترین نقاط  استرالیا قرار گرفت.

در آن دوران دو دیفرانسیل سواران متکی به تجهیزات ساخت دست خود بودند که به لحاظ طراحی و مقاومت پاسخگوی سفرهای طولانی و سخت نبود. تونی براون نیز پس از سفر طولانی خود و بازگشت به ملبورن شروع به کار در گاراژ خانوادگی خود کرد تا محصولاتی برای آفرودرها تولید کند و این دقیقا چیزی بود که دو دیفرانسیل سواران در استرالیا به دنبال آن بودند.

به این ترتیب کمپانی ARB که اسم آن مخفف اسم Anthony Ronald Brown است شکل گرفت. این کمپانی امروز به برترین نام در تجهیزات خودروهای دو دیفرانسیل و کمپینگ تبدیل شده است.

مجموعه ARBTEHRAN نیز از سال 1395 نمایندگی رسمی برند ARB در ایران بوده است و سری کامل محصولات ARB را همزمان با دنیا در ایران عرضه می کند. همچنین تمامی محصولات ARB در ایران نیز توسط ARBTEHRAN گارانتی جهانی می شوند.

×

گفتگو از طریق واتس اپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟