تلفن:26119466-22810151

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

باشگاه مشتریان          لیست علاقمندی ها

رک عقب وانت-PICKUP REAR RACK

تماس بگیرید

این محصول را به اشتراک بگذارید

چیدمان وسایل سفر در بخش بار وانت های دو دیفرانسیل، به خودی خود وقت گیر و چالش برانگیز است. در سفرهای آفرودی با توجه به تکانهای شدید و شیب های مختلف در هنگام عبور از مسیرهای خارج از جاده، این چالش چند برابر هم میشود. به همین منظور انواع تجهیزات مختلف برای عقب انواع وانت طراحی و تولید شده اند که هر یک مزایا و معایب خود را دارند.

یکی از تجهیزاتی که مورد استقبال آفرودرها قرار گرفت، رک های ماژولار هستند. رک های عقب وانت به صورت کیت و صددرصد توسط ماشین با اندازه های دقیق تولید می شوند. این رک ها برای هر ماشین با اندازه های دقیق تولید می شوند و با حداقل سوراخ کاری توسط چهار عدد پایه بر روی بخش بار وانت نصب می شوند. این رک ها از ورق های فولادی با ضخامت دو میلیمتر تولید شده اند و با رنگ کوره ای پوشیده شده اند.

بزرگترین مزیت این رک ها قابلیت نصب انواع تجهیزات مانند چادر سقفی، سایه بان، سندلدر یا تخته نجات، بیل و تبر، باربند، دوچرخه و یا هر نوع وسیله دیگر است.

تمام مجموعه رک به صورت کیت و توسط پیچهای با کیفیت سر هم میشو و در کنار استقامت و استحکام بالا، دارای وزن کمتر از 40 کیلوگرم می باشد.

این محصول با افتخار ساخت ایران می باشد و بر اساس سفارش شما قابلیت هر گونه تغییری از لحاظ ارتفاع و تجهیزات محل اتصال به صورت سفارشی را نیز داراست.

 

×

گفتگو از طریق واتس اپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟