تلفن:26119466-22810151

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

باشگاه مشتریان          لیست علاقمندی ها

اسنورکل TJM هایلوکس روو-TJM AIRTEC WEDGETAIL HILUX REVO-011SATW0187D

تماس بگیرید

اسنورکل ها کاربری بیش از این دارند که فقط هنگام عبور از آبهای عمیق مانع ورود آب شوند. اسنورکل ها در هنگام عبور آبراهها و چاله های گل و لای نیز از مرطوب شدن فیلتر ها و وارد شدن ذرات آب به موتور جلوگیری می کنند.

شناسه محصول: 011SATW0187D دسته: , برچسب: , , , ,
لوگوی تی جی ام

این محصول را به اشتراک بگذارید

اسنورکل ها کاربری بیش از این دارند که فقط هنگام عبور از آبهای عمیق مانع ورود آب شوند.

اسنورکل ها در هنگام عبور آبراهها و چاله های گل و لای نیز از مرطوب شدن فیلتر ها و وارد شدن ذرات آب به موتور جلوگیری می کنند. همچنین طراحی منحصر به فرد اسنورکل ها باعث می شود تا هنگام عبور از جاده های پر گرد و خاک نیز فیلتر هوای خودرو شما دیرتر کثیف شود. همچنین هوای خنک تری وارد موتور می شود.

اسنورکل های TJM به صورت کیت و برای هر خودرویی به طور منحصر به فرد طراحی شده اند و همراه با الگوی برش و نصب و تمام اجزا مورد نیاز می باشند.

 

درباره برند TJM

برند TJMدر سال ۱۹۷۳ توسط سه نفر از علاقمندان آفرود به نام های Lloyd Taylor، Cliff Jones، steve Mollenhauer تاسیس شد و نام آن نیز برگرفته از حرف اول اسم فامیل این سه نفر است.

تی جی ام به مدت چهل سال است که طراح و سازنده تجهیزات آفرود در استرالیاست. محصولات TJM  با مفاومت و کیفیت بسیار بالا ساخته می شوند و سری محصولات کاملی مانند انواع سپر جلو، سپر عقب، کیت تعلیق، اسنورکل و سایر تجهیرات داخل و خارج خودرو را ارایه می کند.

ARBTEHRAN نماینده انحصاری و رسمی TJM استرالیا در ایران است و تمام محصولات این کمپانی را همزمان با جهان در ایران عرضه می نماید و تمام محصولات دارای گارانتی شرکت اصلی می باشند.

×

گفتگو از طریق واتس اپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟