تلفن:26119466-22810151

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

باشگاه مشتریان          لیست علاقمندی ها

رکاب TJM هایلوکس ویگو-TJM SIDE STEP HILUX VIGO-735SBSSA87B

تماس بگیرید

رکاب ها و محافظ های بغل برند TJM ساخته شده از لوله فولادی و برای جلوگیری از آسیب خودرو در اثر برخورد با سنگ های بزرگ و زمین سخت کاربرد دارند. این رکاب ها نیز مانند سپرها دارای طراحی منحصر به فرد برای هر خودرو می باشند و با عملکرد ایر بگ های جانبی خودرو نیز سازگاری دارند.

شناسه محصول: 735SBSSA87B دسته: , برچسب: , , , ,
لوگوی تی جی ام

این محصول را به اشتراک بگذارید

رکاب TJM هایلوکس ویگو-TJM SIDE STEP HILUX VIGO-735SBSSA87B

رکاب های آفرودی به منظور محافظت از دو طرف خودرو در برخورد با زمین نصب می شوند. این رکاب ها به عنوان پله برای تسهیل سوار و پیاده شدن در خودروهایی که ارتفاع آنها افزایش یافته نیز استفاده دارند.

رکاب ها و محافظ های بغل برند TJM ساخته شده از لوله فولادی و برای جلوگیری از آسیب خودرو در اثر برخورد با سنگ های بزرگ و زمین سخت کاربرد دارند. این رکاب ها نیز مانند سپرها دارای طراحی منحصر به فرد برای هر خودرو می باشند و با عملکرد ایر بگ های جانبی خودرو نیز سازگاری دارند. این رکاب ها به صورت کیت نصب می شوند و بدون احتیاج به سوراخکاری با جوشکاری قابل نصب هستند. 

این رکاب ها در شرایط خاص تحمل استفاده از جک هایلیفت را نیز دارند. 

تمامی رکاب های TJM با پوشش رنگ پودری چند لایه محافظت شده اند.

درباره برند TJM

برند TJMدر سال ۱۹۷۳ توسط سه نفر از علاقمندان آفرود به نام های Lloyd Taylor، Cliff Jones، steve Mollenhauer تاسیس شد و نام آن نیز برگرفته از حرف اول اسم فامیل این سه نفر است.

تی جی ام به مدت چهل سال است که طراح و سازنده تجهیزات آفرود در استرالیاست. محصولات TJM  با مفاومت و کیفیت بسیار بالا ساخته می شوند و سری محصولات کاملی مانند انواع سپر جلو، سپر عقب، کیت تعلیق، اسنورکل و سایر تجهیرات داخل و خارج خودرو را ارایه می کند.

ARBTEHRAN نماینده انحصاری و رسمی TJM استرالیا در ایران است و تمام محصولات این کمپانی را همزمان با جهان در ایران عرضه می نماید و تمام محصولات دارای گارانتی شرکت اصلی می باشند.

×

گفتگو از طریق واتس اپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟