تلفن:26119466-22810151

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

باشگاه مشتریان          لیست علاقمندی ها

رکاب ARB لندکروزر 70-ARB SIDE STEP LC70 4412540

تماس بگیرید

رکاب ها و محافظ های بغل برند ARB  ساخته شده از لوله فولادی و برای جلوگیری از آسیب خودرو در اثر برخورد با سنگ های بزرگ و زمین سخت کاربرد دارند. این رکاب ها نیز مانند سپرها دارای طراحی منحصر به فرد برای هر خودرو می باشند و با عملکرد ایر بگ های جانبی خودرو نیز سازگاری دارند.

شناسه محصول: 4412540 دسته: , برچسب: , , , ,

این محصول را به اشتراک بگذارید

رکاب ARB لندکروزر 70-ARB SIDE STEP LC70-44112540

رکاب های آفرودی به منظور محافظت از دو طرف خودرو در برخورد با زمین نصب می شوند. این رکاب ها به عنوان پله برای تسهیل سوار و پیاده شدن در خودروهایی که ارتفاع آنها افزایش یافته نیز استفاده دارند.

رکاب ها و محافظ های بغل برند ARB  ساخته شده از لوله فولادی و برای جلوگیری از آسیب خودرو در اثر برخورد با سنگ های بزرگ و زمین سخت کاربرد دارند. این رکاب ها نیز مانند سپرها دارای طراحی منحصر به فرد برای هر خودرو می باشند و با عملکرد ایر بگ های جانبی خودرو نیز سازگاری دارند. این رکاب ها به صورت کیت نصب می شوند و بدون احتیاج به سوراخکاری با جوشکاری قابل نصب هستند. 

این رکاب ها در شرایط خاص تحمل استفاده از جک هایلیفت را نیز دارند. 

تمامی رکاب های ARB با پوشش رنگ پودری چند لایه محافظت شده اند.

درباره برند ARB

پیدایش برند ARB به سال 1975 باز می گردد وقتی که موسس آن آنتونی براون تحت تاثیر سفر آفرودی خود به اعماق شمالی ترین نقاط  استرالیا قرار گرفت.

در آن دوران دو دیفرانسیل سواران متکی به تجهیزات ساخت دست خود بودند که به لحاظ طراحی و مقاومت پاسخگوی سفرهای طولانی و سخت نبود. تونی براون نیز پس از سفر طولانی خود و بازگشت به ملبورن شروع به کار در گاراژ خانوادگی خود کرد تا محصولاتی برای آفرودرها تولید کند و این دقیقا چیزی بود که دو دیفرانسیل سواران در استرالیا به دنبال آن بودند.

به این ترتیب کمپانی ARB که اسم آن مخفف اسم Anthony Ronald Brown است شکل گرفت. این کمپانی امروز به برترین نام در تجهیزات خودروهای دو دیفرانسیل و کمپینگ تبدیل شده است.

مجموعه ARBTEHRAN نیز از سال 1395 نمایندگی رسمی برند ARB در ایران بوده است و سری کامل محصولات ARB را همزمان با دنیا در ایران عرضه می کند. همچنین تمامی محصولات ARB در ایران نیز توسط ARBTEHRAN گارانتی جهانی می شوند.

×

گفتگو از طریق واتس اپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟