تلفن:26119466-22810151

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

باشگاه مشتریان          لیست علاقمندی ها

دوش صحرایی

دوش کمپینگ 12 ولت فندکی – CAMP PORTABLE SHOWER

تماس بگیرید

یکی از چالش های دور شدن از خانه راحت و مدرن و رفتن به طبیعت رعایت پاکیزگی و بهداشت در کمپ است. عادت استفاده مداوم ما از آب لوله کشی در شهر باعث می شود که نبودن این امکان در کمپ یکی از نگرانی های اصلی آفرودرها و طبیعت گردان در سفر شود. دوش کمپینگ 12 ولت محصولی است که برای پایان دادن به این نگرانی تولید شده است.

این محصول را به اشتراک بگذارید

یکی از چالش های دور شدن از خانه راحت و مدرن و رفتن به طبیعت رعایت پاکیزگی و بهداشت در کمپ است. عادت استفاده مداوم ما از آب لوله کشی در شهر باعث می شود که نبودن این امکان در کمپ یکی از نگرانی های اصلی آفرودرها و طبیعت گردان در سفر شود. دوش کمپینگ 12 ولت محصولی است که برای پایان دادن به این نگرانی تولید شده است. این محصول در واقع یک پمپ پر فشار است که همراه با یک فیلتر می توانید آن را داخل هر مخزنی از آب فرار دهید و با اتصال برق آن به فندکی ماشین و فشردن دکمه روشن، جریان آب پر فشار را در کمپ خود تجربه کنید. داشتن شیلنگ دو متری باعث میشود تا بتوانید دوش را در هر جایی نصب نمایید و برای نصب آسان نیز می توانید با استفاده از پایه ای که به سر دوش متصل می گردد، هم از طریق قلاب موجود در پک آن را از چایی آویزان نمایید و هم می توانید با استفاده از ساکشن کاپ آن را به هر قسمت از بدنه و یا شیشه ماشین بچسبانید.

اندازه پمپ به گونه ای است که می توانید آن را درون گالن بیست لیتری آب قرار دهید و به مدت طولانی از آن استفاده نمایید. همچنین مجهز بودن پمپ به فیلتر امکان فرار دادن آن در رودخانه و چشمه و هر نوع منبع آب پاکیزه دیگر را نیز به شما می دهد. اگر همه اینها کافی نیست یک مخزن کیسه ای آب نیز همراه این محصول وجود دارد تا در جایی که دسترسی به مخزن آب نزدیک وجود ندارد با پر کردن مخزن کیسه ای بتوانید از دوشن استفاده نمایید.

شدت جریان آب نیز توسط یک تنظیم کننده فشاری که بر روی سر دوش نصب شده است امکان پذیر است.

×

گفتگو از طریق واتس اپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟