تلفن:26119466-22810151

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

باشگاه مشتریان          لیست علاقمندی ها

کیت تعلیق TJM XGS پرادو 150-150 TJM XGS PRADO

تماس بگیرید

افزایش ارتفاع در خودروهایی آفرود همیشه از اولین دغدغه های دارندگان این خودروها محسوب می شود. اما انجام این کار به شکل غیر اصولی و مهندسی نه تنها مزیتی برای خودرو شما ندارند بلکه ممکن است خطرات و صدمات جبران ناپذیری را نیز در پی داشته باشد. نکته مهم در افزایش ارتفاع خود رو هماهنگی قطعات سیستم تعلیق با یکدیگر است. در کیت های تعلیق TJM  فنرها و کمک ها از ابتدا طوری مهندسی و ساخته می شوند که بعد از نصب، ارتفاع خودرو از حالت کارخانه ای حدود 5 سانتیمتر افزایش یابد.

لوگوی تی جی ام

این محصول را به اشتراک بگذارید

کیت تعلیق TJM XGS پرادو 150-150 TJM XGS PRADO

کیت های تعلیق شامل کمک و فنر و سایر متعلقات فنربندی خودرو می باشند. این کیت ها به منظور افزایش ارتفاع و قابلیت کنترل خودرو در جاده های آفرود بر روی آن نصب می شود.

افزایش ارتفاع در خودروهایی آفرود همیشه از اولین دغدغه های دارندگان این خودروها محسوب می شود. اما انجام این کار به شکل غیر اصولی و مهندسی نه تنها مزیتی برای خودرو شما ندارند بلکه ممکن است خطرات و صدمات جبران ناپذیری را نیز در پی داشته باشد. نکته مهم در افزایش ارتفاع خود رو هماهنگی قطعات سیستم تعلیق با یکدیگر است.

در کیت های تعلیق TJM  فنرها و کمک ها از ابتدا طوری مهندسی و ساخته می شوند که بعد از نصب، ارتفاع خودرو از حالت کارخانه ای حدود 5 سانتیمتر افزایش یابد. در همین حال نکته دیگری که در طراحی کیت های تعلیق TJM رعایت شده، حفظ قابلیت کنترل و مانور خودرو با توجه به ارتفاع افزایش یافته است.

توجه به تمامی قطعاتی که باید برای افزایش ارتفاع خودرو تغییر کنند مانند پایه ترمز، بوش های فنر و … نیز از مزایای کیت های تعلیق TJM می باشد.

کیت ارتفاع پرادو 150 شامل فنرهای لول عقب، کمک فنرهای گازی نیتروژنی با سوپاپ روغن چند حالته و فنر و کمک جلو می باشد. این کیت ها دارای گارانتی 3 سال یا 60 هزار کیلومتر می باشند.

درباره برند TJM

برند TJMدر سال ۱۹۷۳ توسط سه نفر از علاقمندان آفرود به نام های Lloyd Taylor، Cliff Jones، steve Mollenhauer تاسیس شد و نام آن نیز برگرفته از حرف اول اسم فامیل این سه نفر است.

تی جی ام به مدت چهل سال است که طراح و سازنده تجهیزات آفرود در استرالیاست. محصولات TJM  با مفاومت و کیفیت بسیار بالا ساخته می شوند و سری محصولات کاملی مانند انواع سپر جلو، سپر عقب، کیت تعلیق، اسنورکل و سایر تجهیرات داخل و خارج خودرو را ارایه می کند.

ARBTEHRAN نماینده انحصاری و رسمی TJM استرالیا در ایران است و تمام محصولات این کمپانی را همزمان با جهان در ایران عرضه می نماید و تمام محصولات دارای گارانتی شرکت اصلی می باشند.

×

گفتگو از طریق واتس اپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟