تلفن:26119466-22810151

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

باشگاه مشتریان          لیست علاقمندی ها

کیت نجات ای آر بی سری پریمیوم

کیت تجهیزات نجات سری پریمیوم ای آربی ARB RK9A PREMIUM RECOVERY KIT

تماس بگیرید

کیت تجهیزات نجات سری پریمیوم ای آربی، همانطور که از اسمش پیداست، مجموعه ای کامل از بهترین تجهیزات نجات و بکسل ای آر بی در کنار هم است. در ابتدا کیف با طراحی جدید و بسیار مقاوم و جادار این مجموعه با کیفیت بسیار عالی و رنگ بندی جذاب قرار دارد که برای هر یک از بخش های این کیت جای مناسب را داراست و زیپ و کفی و بخش های مختلف آن نیز برای استفاده در شرایط مختلف طراحی و ساخته شده اند.

این محصول را به اشتراک بگذارید

کیت تجهیزات نجات سری پریمیوم ای آربی، همانطور که از اسمش پیداست، مجموعه ای کامل از بهترین تجهیزات نجات و بکسل ای آر بی در کنار هم است. در ابتدا کیف با طراحی جدید و بسیار مقاوم و جادار این مجموعه با کیفیت بسیار عالی و رنگ بندی جذاب قرار دارد که برای هر یک از بخش های این کیت جای مناسب را داراست و زیپ و کفی و بخش های مختلف آن نیز برای استفاده در شرایط مختلف طراحی و ساخته شده اند.  اولین وسیله نجات از گیر افتادن خودروهای آفرودی، تسمه بکسل است. تسمه 8000 کیلوگرم ای آربی با ظرفیت کشش بیست درصدی خود بهترین انتخاب برای اکثر و یا تمام خودروهای آفرودی محسوب می شود.

دو عدد شکل فلزی ساخت ای آر بی با کیفیت بالا و با ظرفیت 4750 کیلوگرم امکان اتصال تسمه را به حلقه بکسل خودروهای مختلف به شما می دهد. دستکش های ریکاوری نیز دست شما را در حین عملیات بکسل کردن و نجات خودرو، محافظت خواهند کرد. یک دمپر آهن ربایی در کیت قرار گرفته که چه در هنگام بکسل کردن و استفاده از تسمه و چه هنگام وینچ کردن، با قرار دادن آن بر روی تسمه بکسل یا وینچ، در صورت پاره شدن تسمه یا در رفتن احتمالی شکل، ضربه وارده را به خود میگیرد و از آسیب به خودروها جلوگیری می کند.

تسمه اضافی وینچ هم که در واقع یک تسمه با ظرفیت کشش 8000 کیلوگرم است، با طول 20 متری خود باعث می شود تا لازم نباشد تا وینچ خود را زیاد باز کنید و از گشتاور بالای آن استفاده کنید.

قرقره وینچ نیز با افزایش ظرفیت وینچ و قابلیت مانور استفاده از آن در زوایای مختلف، مجموعه وینچ شما را تکمیل و باعث افزایش عمر آن خواهد شد. همه اینها با یک تسمه حلقه ای با ظرفیت 12000 کیلوگرم تکمیل می شود که می توانید آن را دور درخت حلقه کنید و خودرو خود را از گیر رها کنید.

 

لوازم موجود در کیت: 

  • کیف سری جدید ریکاوری وینچ پک
  • تسمه 8000 کیلوگرم
  • محافظ دور درخت 12000 کیلوگرم
  • تسمه اضافه کردن طول وینچ 4500 کیلوگرم
  • پتوی محافظ و ضربه گیر
  • دستکش کار
  • دو عدد شکل گالوانیزه با ظرفیت 4750 کیلوگرم
  • قرقره با ظرفیت 9000 کیلوگرم

 

 

 

×

گفتگو از طریق واتس اپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟