تلفن:26119466-22810151

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

باشگاه مشتریان          لیست علاقمندی ها

چراغ تا شو تی جی ام-TJM FLEXI-LIGHT

تماس بگیرید

لوگوی تی جی ام

این محصول را به اشتراک بگذارید

چراغ تا شو تی جی ام انتخاب مناسب برای استفاده کارگاهی و کمپینگی است. این چراغ قوه با دارا بودن آهن ربای قوی به هر سطح فلزی از خودرو و یا کارگاه متصل می شود و نور لازم را برای کار در شب و یا کار کردن در زیر خودرو ایجاد می کند. همچنین دارای قلاب برای آویزان کردن می باشد.

این چراغ دارای 21 عدد LED در کناره و 5 عدد در سر چراغ است که می توانند به صورت تک تک و یا با هم روشن شوند. باطری 1400 میلی آمپری و قابلیت شارژ با برق شهری توسط آداپتور و یا با استفاده از باطری خودرو از مزایای دیگر این چراغ قوه است. بدنه مقاوم وضد آب نیز استفاده از آن را در شرایط مختلف ممکن کرده است.

 

درباره برند TJM

برند TJMدر سال ۱۹۷۳ توسط سه نفر از علاقمندان آفرود به نام های Lloyd Taylor، Cliff Jones، steve Mollenhauer تاسیس شد و نام آن نیز برگرفته از حرف اول اسم فامیل این سه نفر است.

تی جی ام به مدت چهل سال است که طراح و سازنده تجهیزات آفرود در استرالیاست. محصولات TJM  با مفاومت و کیفیت بسیار بالا ساخته می شوند و سری محصولات کاملی مانند انواع سپر جلو، سپر عقب، کیت تعلیق، اسنورکل و سایر تجهیرات داخل و خارج خودرو را ارایه می کند.

ARBTEHRAN نماینده انحصاری و رسمی TJM استرالیا در ایران است و تمام محصولات این کمپانی را همزمان با جهان در ایران عرضه می نماید و تمام محصولات دارای گارانتی شرکت اصلی می باشند.

×

گفتگو از طریق واتس اپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟