تلفن:26119466-22810151

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

باشگاه مشتریان          لیست علاقمندی ها

فیلتر هوای کی اند ان هایلوکس ویگو – K&N HILUX VIGO-E-2296

تماس بگیرید

این محصول را به اشتراک بگذارید

وظیفه اصلی فیلتر هوا در موتور اتومبیل جذب ذرات هوا به میزان بالا با کمترین مقاومت از هوای ورودی به موتور می باشد. فیلتر های K&N ساخت آمریکا و به منظور جایگزین کردن فیلتر اصلی با یکی فیلتر دایمی طراحی شده اند. با توجه به قیمت بالای فیلتر معمولی در بسیاری از خودروهای آفرودی تعویض آنها با فیلتر کی اند ان بسیار مقرون به صرفه می باشد. کتان ویژه ۶ لایه که آغشته به نوعی روغن مخصوص می باشد فیلترهای هوای K&N را قادر می سازد تا بیشترین پالایش را برروی آلاینده های موجود در هوا که می توانند به موتور خودروی شما آسیب برسانند اعمال نماید. در کنار اینکه بیشترین هوای ممکن را بر اساس نیاز موتور از خود عبور میدهند.

در مورد خودروهای آفرودی این فیلتر تا حدود 25000 کیلومتر نیازی به هیچ نوع سرویسی ندارد و پس از آن نیز با شستشو توسط کیت دوباره مانند روز اول خود بازدهی دارد.

از مزایای فیلترهای کی اند ان می توان به نکات زیر اشاره نمود:

– تمام فیلترهای K&N توسط کیت مخصوص شستشو، قابلیت بازگشت به حالت روز اول خود را دارند. این فیلترها قابلیت شستشو شدن به دفعات بیشمار بنابر نیاز را دارند.

– توربولانس (جریان گردابی) هوای ورودی به فیلتر .

– پارچه کتان مخصوص چند لایه اشباع شده با روغن مخصوص .

– ذرات روغن درون فیلتر مانند یک مخزن، آلایندگی ها را درخود نگه میدارد ، و با اینکار ظرفیت فیلتر را برای جذب آلایندگی ها بالا برده بدون آنکه باعث گرفتگی فیلتر گردند.

– مش فلزی که کتان فیلتر را در بر گرفته باعث می شود شکل ظاهری فیلتر به خوبی حفظ شده و از بوجود آمدن جریان گردابی نامطلوب بر روی فیلتر جلوگیری می نماید.

 

مزایای پس از نصب :

– پاسخ سریع به فشار پدال گاز

– افزایش قدرت موتور

– کاهش محسوس مصرف سوخت

– شتاب گیری بهتر

– تنفس بهتر = احتراق کامل تر

×

گفتگو از طریق واتس اپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟