تلفن:26119466-22810151

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

باشگاه مشتریان          لیست علاقمندی ها

دیسک خنک شونده شیار دار پدرز – PEDDERS SLOTTED BRAKE ROTORS

تماس بگیرید

دیسک های پدرز با در نظر گرفتن شرایط سخت و فشارهای رانندگی آفرودی طراحی شده اند. این دیسک ها از مواد اولیه با مقاومت بسیار بالا تولید شده اند و با لایه ای از گومت GOMET پوشیده شده اند. این پوشش علاوه بر افزودن ظاهر زیبا به دیسک های خودرو، تا 400 درجه سلسیوس در برابر حرارت مقاوم است. همچنین دیسک های دارای پوشش گومت دارای عمر بسیار بیشتری نسبت به دیسک های کارخانه ای هستند. این لایه از سوت کشیدن و صدای بیش از حد دیسک و لنت ها نیز جلوگیری می کند.

این محصول را به اشتراک بگذارید

تولید کنندگان اتومبیل در فراید مهندسی آن، استفاده های مختلف در شرایط مختلف را در نظر می گیرند و بر اساس آن بخش های مختلف خودرو را طراحی می کنند. سیستم ترمز و دیسکهای خودرو نیز بر اساس استفاده در شرایط عادی طراحی شده اند. اما برای استفاده های آفرودی و فشارهای زیادی که بر اثر افزایش وزن خودروهای آفرودی و همچنین شرایط بد جاده، دیسک ها و لنت های کارخانه ای ماشین ها به سرعت کارایی خود را از دست می دهند و علاوه بر کاهش نیروی ترمز و افزایش طول ترمزگیری باعث ایجاد اصطهلاک و هزینه چند برابر می شوند.

دیسک های پدرز با در نظر گرفتن شرایط سخت و فشارهای رانندگی آفرودی طراحی شده اند. این دیسک ها از مواد اولیه با مقاومت بسیار بالا تولید شده اند و با لایه ای از جیامت GEOMET پوشیده شده اند. این پوشش علاوه بر افزودن ظاهر زیبا به دیسک های خودرو، تا 400 درجه سلسیوس در برابر حرارت مقاوم است. همچنین دیسک های دارای پوشش جایمت دارای عمر بسیار بیشتری نسبت به دیسک های کارخانه ای هستند. این لایه از سوت کشیدن و صدای بیش از حد دیسک و لنت ها نیز جلوگیری می کند.

از سوی دیگر شیارهای موجود بر روی دیسک های پدرز باعث خنک شدن این دیسک ها می شود. همچنین این شیارها در هنگام بارندگی های شدید که سطح دیسک و لنت خیس می شود باعث حفظ توان ترمز می شوند.

آلیاژ به کار رفته در دیسک های پدرز مقاومت بالایی در برابر تغییر حرارت دارد و هنگامی که با دیسک های داغ شده وارد چاله های آب و گل می شوید تاب بر نمی دارند.

برای کارایی هر چه بهتر این دیسک های ترمز می توانید از لنت های سرامیکی پدرز نیز استفاده نمایید.

مجموعه تهران فور بای فور ARBTEHRAN ارایه کننده کیت های دیسک و لنت برای انواع خودروهای شاسی بلند تویوتا در ایران است.

  • هایلوکس ویگو
  • هایلوکس روو
  • پرادو 120
  • لندکروزر سری 100
  • لندکروزر سری 200
  • لندکروزر سری 76

 

درباره برند پدرز PEDDERS

پدرز یک کمپانی طراح و تولید کننده و ارایه کننده محصولات خودروهای سواری و شاسی بلند است. این کمپانی از سال 1979 در استرالیا فعالیت خود را آغاز کرده است. محصولات این کمپانی گستره زیادی را دارا هستند و از دیسک و لنت ترمز تا صفحه کلاچ و حتی تجهیزات مربوط به میزان فرمان را نیز ارایه می کند. ARBTEHRAN تهران فور بای فور عرضه کننده محصولات پدرز در ایران است.

×

گفتگو از طریق واتس اپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟