تلفن:26119466-22810151

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

باشگاه مشتریان          لیست علاقمندی ها

نمایش 10 نتیجه

پرچم آفرودی بوشرنجر 3 متری -BUSHRANGER SAFETY FLAG 3M
تماس بگیرید
پرچم آفرودی یکی از ملزومات سفرهای کویری است. در پستی و بلندی های کویر هر لحظه امکان گیر کردن خودروی شما وجود دارد و اگر این اتفاق در پس یکی از بلندی ها صورت بگیرد، خودروی شما به شکل خطرناکی در معرض برخورد خودروهای پشت سری و خودروهای دیگری که دیدی نسبت به شما ندارند، قرار دارد. پرچم سه متری بوشرنجر، به صورت سه تکه به طول بیش از سه متر می باشد و با داشتن یک پرچم به ابعاد 30 سانتیمتر در سی سانتیمتر با رنگ شبرنگ، از فاصله دور و حتی در شب نیز قابل دیدن است. جنس میله های این پرچم از فایبرگلس است و کاملا برای تحمل تنش زیاد مهندسی شده است. همراه داشتن یک کیف حمل، باعث میشود در زمان هایی که به پرچم احتیاجی ندارید آن را به راحتی از هم باز کنید و در کیف آن قرار دهید. مکانیزم، نصب و برداشتن سریع توسط گیره نیز از مزایای این میله پرچم است.  
پرچم چند تکه با قفل سریع-ARB SAFTY FLAG 1.6m
تماس بگیرید
پرچم چند تکه ARB با داشتن امکان نصب و برداشتن …
پرچم چند تکه با قفل سریع-ARB SAFTY FLAG 2.5m
تماس بگیرید
پرچم چند تکه ARB با داشتن امکان نصب و برداشتن …
جعبه ابزار مکانیک 109 تکه ووررث-WURTH MECHANIC TOOL SET 109Pcs
تماس بگیرید
اگر با قرار است یک ماشین با صدها قطعه مکانیکی را کیلومترها دور از تمدن و در بالاترین فشار و سخت ترین شرایط برانید، بهنر است همیشه منتظر غیر منتظره باشید. همراه داشتن ابزار برای هر نوع ماشینی با هر سن و سال و در هر نوع سفری یکی از کارهای عاقلانه ایست که شاید تا وقتی در میان بیابان یا در کنار جاده لنگ یک آچار و پیچ گوشتی نشویم، اهمیت آن را به درستی درک نمیکنیم. جعبه ابزارها در انواع مختلف می توانند باشند، اما کامل بودن و محکم بودن ابزار در کیف ابزار دو موردی است که جعبه ابزارها را از هم متفاوت می کند.
جعبه ابزار مکانیک 193 تکه کرفتزمن CRAFTSMAN Mechanics Tool Kit, 1/4-Inch Drive, 193 Pieces
تماس بگیرید
خارج شدن از جاده با ماشینی که از هزاران قطعه مکانیکی تشکیل شده است و راندن آن در بالاترین فشارها و سخت ترین شرایط، همیشه فراهم کننده اتفاقات پیش بینی نشده است. مهم نیست که خودروی شما چقدر آماده و سالم باشد، همراه داشتن ابزار لازم برای تعمیرات و رفع موقت ایراد از مهم ترین مواردی است که تفاوت بین تازه کارها و حرفه ای ها را مشخص می کند. انواع مختلف برندها در مدل های گوناگون جعبه ابزارهایی برای مکانیکی تولید کرده اند اما در بالاترین رده آنها چند برند قراردارند. کرفتزمن یکی از برترین این برندهاست که حدود یک قرن است که در آمریکا انواع ابزار را تولید می کند. ای آر بی تهران این بار نیز یکی از بهترین جعبه ابزارهای مکانیک دنیا را در ایران، برای علاقمندان در فروشگاه خود موجود کرده است.
کیت هواکش دیفرانسیل ای آر بی – ARB DIFF BREATHER KIT
تماس بگیرید
وقتی سیستم انتقال قدرت در خودروی شما مانند گیربکس، کمک …
گالن پلاستیکی 22 لیتری آب – PROQUIP 22L WATER PLASTIC CONTAINER
تماس بگیرید
گالن های آب برند PROQUIP ساخت استرالیا و دارای استانداردهای سلامتی برای حمل مواد غذایی می باشند. مزیت این نوع گالن استفاده از لایه ضد باکتری در لایه داخلی و دارا بودن شیر بر روی در گالن است. به منظور محافظت از شیر در زمان حمل و جا به جایی، آن را به صورت پیچی بر رو در گالن تعبیه نموده اند. در هنگام استفاده باید شیر را از روی در باز نمایید و توسط خود شیر درپوش پایین گالن را باز نمایید و شیر را به جای آن نصب کنید. پس از استفاده نیز می توانید دوباره درپوش را در جای خود به صورت پیچی ببندید و شیر را بر روی در قرار دهید.
گالن فلزی 20 لیتری بنزین – PROQUIP 20L FUEL METAL CONTAINER
تماس بگیرید
گالن بنزین فلزی برند PROQUIP ساخت استرالیا و دارای استانداردهای نظامی حمل سوخت می باشد. این گالن با داشتن در با قفل تحت فشار، خاطر شما را از هر گونه نشت و یا بوی بنزین آسوده می کند. همچنین می توانید از درپوش لوله دار این گالن ها نیز به صورت جدا گانه تهیه و برای تخلیه راحت تر استفاده نمایید.
گالن فلزی 20 لیتری بنزین – 20L FUEL METAL CONTAINER
تماس بگیرید
گالن بنزین فلزی ساخت آمریکا و دارای استانداردهای نظامی حمل سوخت می باشد. این گالن با داشتن در با قفل تحت فشار، خاطر شما را از هر گونه نشت و یا بوی بنزین آسوده می کند. همچنین می توانید از درپوش لوله دار این گالن ها نیز به صورت جدا گانه تهیه و برای تخلیه راحت تر بنزین استفاده نمایید.
لوله تخلیه گالن ای آر بی – ARB METAL JERRY CAN POURER
تماس بگیرید
تخلیه کردن بنزین و ریختن آن داخل باک خودرو همیشه یکی از دردسرهای بزرگ هنگام پر کردن باک با گالن است. روش های قدیمی استفاده از قیف کاغذی و بریدن بطری آب معدنی ممکن است شما را در بعضی شرایط فقط کمی بنزینی کنند، اما باعث به هدر رفتن مقدار زیادی بنزین و البته تحمل بوی بنزین که روی کفش و لباس شما ریخته در طول سفر و داخل خودرو می شود.
×

گفتگو از طریق واتس اپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟