تلفن:26119466-22810151

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20

باشگاه مشتریان          لیست علاقمندی ها

نمایش 3 نتیجه

باربند ARB استیل یا آلومینیوم مدل ARB STEEL OR ALLY DELUXE ROOF RACK-DELUXE
تماس بگیرید
باربندها از تجهیزاتی هستند که در سفرهای آفرود امکان حمل بارهای سنگین و یا پرحجم  را برای خودروهای آفرودی فراهم می آورند. این مزیت به خصوص برای خودروهای دو در امکان بسیار کاربردی محسوب می شود. باربندهای مدل ARB DELUXE با کیت های نصب مختلف و اندازه های مختلف برای انواع خودرو ها تولید شده است. این نوع باربند برای لندکروز سری 200، لندکروزر سری 100، اف جی کروزر، پرادو 120 و 150 دو در و چهار در، پاژرو و بسیاری خودروهای دیگر موجود می باشد.
باربند تخت استیل یا آلومینیوم ARB FLAT ROOF RACK-ARB
تماس بگیرید
باربندها از تجهیزاتی هستند که در سفرهای آفرود امکان حمل بارهای سنگین و یا پرحجم  را برای خودروهای آفرودی فراهم می آورند. این مزیت به خصوص برای خودروهای دو در امکان بسیار کاربردی محسوب می شود. باربندهای مدل ARB FLAT با کیت های نصب مختلف و اندازه های مختلف برای انواع خودرو ها تولید شده است. این نوع باربند برای لندکروز سری 200، لندکروزر سری 100، اف جی کروزر، پرادو 120 و 150 دو در و چهار در، پاژرو و بسیاری خودروهای دیگر موجود می باشد.
باربند تورینگ ARB TOURING ROOF RACK-ARB
تماس بگیرید
باربندهای سری  ARB TOURING به منظور نصب چادر سقفی تولید شده اند. این باربند ها به جز در بخش کوچک جلویی، فاقد گارد اطراف می باشند. ضمنا این باربند ها فقط در مدل فولادی تولید می شوند.
×

گفتگو از طریق واتس اپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟